قیمت روفرشی کشدار دوازده متری با تنوع رنگبندی زیبا

به پارچه ای فرش مانند و ضخیم که روی فرش پهن می شود تا فرش را از لگدمال شدن و نور آفتاب در امان نگه دارد، روفرشی می گویند، انواع روفرشی در ابعاد و مدلهای گوناگونی تولید می شوند تا برای انواع فرش در سایزهای مختلف مناسب باشند.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

از جمله سایزهای مناسب و مدلهای پرطرفدار در واقع روفرشی کشدار دوازده متری می باشد که انواع این محصول نیز بر اساس نوع و مدل متفاوت است.

روفرشی کشدار دوازده متری

اگر نور خورشید به طور مداوم به فرش بتابد باعث تغییر کیفیت رنگ فرش می شود. برای جلوگیری از این اتفاق می توانید رو فرشی را روی فرش پهن کنید تا نور خورشید در خانه بتابد و از نور خورشید بهره مند شوید.

روفرشی کشدار دوازده متریترفندی که می توان برای افزایش طول عمر فرش ماشینی و دستبافت استفاده کرد استفاده از روفرشی کشدار است. استفاده از این محصول توجیه اقتصادی دارد، زیرا برای شستن فرش باید هزینه زیادی پرداخت کنید که شامل خرید مواد شوینده، آب و برق می شود.

در حالی که فرش را می توان با کمترین مقدار آب و مواد شوینده به سرعت شست و شو داد، افزایش قیمت فرش و ارزش زیادی که برخی از فرش ها دارند، استفاده از فرش برای افزایش عمر فرش امری مهم و ضروری است

روفرشی کشدار با اشکال زیبا و طراحی مدرن دور این فرش ها دوخته می شود که باعث می شود به طور کامل فرش را احاطه کرده و از جمع شدن فرش در هنگام راه رفتن، دویدن و غیره جلوگیری کند و بهترین گزینه برای خانواده هایی است که در خانه زندگی می کنند.

خود بچه ها این نوع فرش را دارند، علاوه بر محافظت از فرش، بدون جابجایی فرش، ظاهری آراسته و زیبا به خانه می بخشد، می توانید روی این نوع فرش جاروبرقی بکشید.

روفرشی کشدار در طرح های کلاسیک و سنتی و مدرن تولید می شوند و با توجه به نوع دکوراسیون منزل خود می توانید طرح این نوع فرش را انتخاب کنید. شما می توانید از این فرش برای جلوگیری از آسیب به ریشه فرش و موکت در مقابل نور خورشید و آلودگی استفاده کنید، بنابراین بهترین انتخاب محسوب می شود.

افرادی که به کرک فرش حساسیت دارند می توانند برای جلوگیری از حساسیت پوستی و بیماری های تنفسی روفرشی را روی فرش پهن کنند.

در اینجا لازم به ذکر است که شستشوی زیاد و مداوم این نوع روفرشی می تواند باعث از بین رفتن ظاهر خوش رنگ و درخشندگی آن شود. این نوع فرش با استفاده از نخ مشترک بافته می شود و طول عمر بالایی دارد.

روفرشی کشدار دوازده متریروفرشی های کشدار از الیاف باکیفیت بافته می شوند و استحکام و مقاومت بالایی دارند و کیفیت آنها بسیار بالاست.

برای نگهداری از روفرشی توصیه می شود آن را با جاروبرقی برقی جارو کنید تا گرد و غبار روی آن که برای نقاطی که گرد و غبار وجود دارد از بین برود و از نفوذ گرد و غبار به فرش جلوگیری شود.

برای اینکه رنگ فرش از بین نرود، برای شستن فرش از آب ملایم و مواد شوینده ملایم استفاده کنید. اگر به دنبال خرید بدون واسطه انواع مدل روفرشی کشدار هستید می توانید به سایت فروش ما مراجعه و فرم خرید را تکمیل و سفارش خود را ثبت کنید تا خریدی بی دغدغه و مطمئن داشته باشید.

روفرشی ابریشم بافتی نرم و سبک دارد، زیرا از ابریشم مصنوعی تولید می شود. ترکیب نخ مخملی و نخ تولید شده کیفیت بسیار خوبی دارد. فرش دوشانل کمی سنگین است و با نخ های مخمل تولید می شود. نوع، مدل، کیفیت، برند و شرایط بازار باعث شده تا قیمت رو فرشی کشدار با قیمت های متفاوتی خرید و فروش شود

قیمت روفرشی کشدار

همیشه روفرشی هایی ضخیم بخرید. برای این منظور می توانید به سراغ روفرشی کشدار بروید زیرا ضخامت مناسبی دارند. اگر قصد خرید فرش طرح دار، نازک و مدرن را دارید، حتما به جنس آن توجه کنید و جنسیت آن را انتخاب کنید. که دارای کیفیت و مقاوم بوده و بافت متراکمی دارد.

قیمت روفرشی کشدارروفرشی های پلی استر وزن سبکی دارند و به همین دلیل جابه جایی و شستشوی آن ها آسان است. در اینجا لازم به ذکر است که هر روفرشی که سبکتر باشد کناره ها راحت تر رول می شوند. برای جلوگیری از غلتیدن فرش می توانید چهار طرف آن را با ظرافت با کش به فرش ببندید.

توجه به ویژگی های روفرشی از دیگر نکاتی است که در خرید فرش باید به آن توجه کرد. فرش نیز مانند سایر وسایل منزل دارای امکاناتی است.

به عنوان مثال برخی از مدل های روفرشی ها دارای دو سطح هستند و به عنوان مدل فرش می توان از دو طرف آن ها استفاده کرد یا برخی از مدل های روفرشی کشدار هستند تا فرش را ثابت کنند و از لیز خوردن فرش از روی فرش جلوگیری کنند.

برخی دیگر از مدل های فرش ضد لک هستند یعنی لکه به سختی در آنها نفوذ می کند و به سختی لک می شوند.

یکی از مهم ترین ویژگی های روفرشی کشدار این است که طرح ها و مدل های متنوعی دارند و طیف رنگ هایی که در این زمینه وجود دارد بسیار زیاد است، بنابراین می توانید این نوع روفرشیرا در هر طرح، رنگ و مدلی که می خواهید خریداری کنید.

جای نگرانی نیست و می توانید از این روفرشی برای انواع فرش در سایزهای مختلف استفاده کنید و فرقی نمی کند فرش شما ابریشم باشد یا فرش ماشینی، در هر نوعی که باشد، این نوع روفرشی بهتربن گزینه برای محافظت از آن است.

قیمت روفرشی کشدارروفرشی کشدار به سبب ویژگیهای عالی که دارد مورد توجه مصرف کنندگان بسیاری می باشد و از بازار خوب و پر رونقی برخوردار است، این محصول در مدلهای شیک و جذاب عرضه می شود و همچنین از نظر سایز و رنگ نیز متنوع می باشد.

سایت ما یکی از عرضه کنندگان معتبر و بزرگی است که سال ها در زمینه عرضه انواع روفرشی در انواع و متریال های مختلف فعالیت دارد، وب سایت ما شرایط بسیار مناسبی را فراهم کرده است تا شما خریداران عمده این محصول بتوانید محصولات ما را به صورت آنلاین خریداری کنید.

اگر می خواهید این محصول را از مجموعه ما خریداری کنید، می توانید به راحتی محصولات مورد نظر خود را ثبت سفارش نمایید تا در اسرع وقت و با هزینه مناسب و کم برای شما ارسال گردد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.